به دلیل تولید محتوای غیرعلمی؛
گوگل و یوتیوب تبلیغات منکر تغییرات آب و هوایی را ممنوع می کنند
گوگل و یوتیوب به زودی نشر تبلیغاتی را که در آنها گرمایش زمین انکار شده متوقف می کنند. برای اینکه این پیام ها با اجماع نظر جهانی در مورد شرایط حقیقی کره زمین در تضاد است.
به گزارش مهندس وب به نقل از یاهونیوز، گوگل روز گذشته اعلام نمود این تصمیم با هدف جلوگیری از تولید محتوایی اتخاذ شده که با واقعیات علمی در تضاد است.
قرار است این ممنوعیت تبلیغاتی از ماه آتی میلادی اعمال شود و هر پیام تجاری که در آن گرمایش زمین کلاهبرداری و دروغ توصیف شده حذف شود. برمبنای تحقیقات دانشمندان و روندهای طولانی مدت موجود گرمایش زمین به وضعیت نگران کننده ای رسیده و انتشار گازهای گلخانه ای توسط انسان ها به وخیم تر شدن این وضعیت منجر گردیده است.
در بیانیه گوگل دراین زمینه آمده است: «در سالهای اخیر ما مستقیماً از تعداد فزاینده ای از شرکای تبلیغاتی و ناشران پیام های تجاری شنیده ایم که نگرانی خودرا در مورد آگهی هایی که حاوی ادعاهای نادرست در مورد تغییرات آب و هوایی هستند، ابراز کرده اند.
تبلیغ کنندگان نمی خواهند پیام های آنها در کنار این نوع محتوا ظاهر شود و ناشران و سازندگان پیام های تجاری نمی خواهند تبلیغاتی که این نوع ادعاها را مطرح می کنند در صفحات آنها ظاهر شود.»
گوگل البته افزوده است، محتوایی که در آنها در مورد سیاست های مربوط به گرمایش زمین بحث شده یا حاوی مباحثی در مورد تأثیرات این پدیده و تحقیقات علمی باشد را حذف نمی نماید.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب