رگولاتور ارتباطات:
اقدامات ایرانسل در راه اندازی ۵G خلاقانه است
به گزارش مهندس وب معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، بامداد یکشنبه، ۵ دی، از غرفهی ایرانسل در نمایشگاه تله کام ۱۴۰۰ بازدید نمود.
به گزارش مهندس وب به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همراه با معاونان این سازمان، با همراهی دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید از غرفهی ایرانسل در نمایشگاه تله کام ۱۴۰۰، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزهی تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت های شبکهی ملی اطلاعات، آشنا شد. در این بازدید، رگولاتور ارتباطات از اقدامات ایرانسل در زمینهی توسعه زیرساخت شبکهی ملی اطلاعات و تحول دیجیتال، بخصوص فعالیتهای خلاقانهی ایرانسل در حوزهی توسعه شبکهی نسل پنجم تلفن همراه، قدردانی نمود.
او همینطور در جریان بازدید از خدمت «ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان» که برای نخستین بار در ایران عرضه می شود، یک تماس تصویری زنده با این بخش در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل برقرار و بر توجه هر چه بیشتر به اقشار توان یاب تاکید کرد. این خدمت بعنوان یکی از نمونه های توجه ایرانسل به اقشار توان یاب در دسترسی به خدمات دیجیتال، علاوه بر روش گفت وگوی متنی، امکان تماس تصویری و گفتگو با زبان اشاره، متناسب با نیاز این دسته از مشترکان را هم عرضه می دهد. عباسی شاهکوه، ضمن تقدیر از رویکرد مسؤولیت اجتماعی و توجه ایرانسل به فراگیری دیجیتال و دسترسی همه اقشار به خدمات ارتباطی، تاکید کرد که این راهکار می تواند در چارچوب خدمت، به سایر سازمان ها، همچون عرضه دهندگان خدمات اضطراری مانند آتش نشانی و اورژانس، عرضه شود. در این بازدید، همینطور کارشناسان مرکز نوآوری ایرانسل، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر کلان داده، همچون طرح مدیریت ترافیک با استفاده از هوش مصنوعی بر بستر شبکهی ۵G را به معاون وزیر ارتباطات عرضه کردند که این بخش، با استقبال وی مواجه گردید. اقدامات ایرانسل در زمینهی نوآوری و تحقیق و توسعه، همچون گزارش فعالیتهای مجموعهی ایرانسل لبز نیز، بخش دیگری از بازدید رگولاتور ارتباطات بود. عباسی شاهکوه از فعالیتهای ایرانسل در زمینهی نوآوری تقدیر و آنرا مثبت ارزیابی کرد. مدیرعامل ایرانسل هم در این دیدار، بر آمادگی ایرانسل برای توسعه خدمات زیرساختی شبکهی ملی اطلاعات و ارائهی هر چه بیشتر خدمات توانمندساز به کسب وکارهای دیجیتال، تاکید کرد.
نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حضور در سالن ۸ بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۱۴۰۰ که از ۲ تا ۵ دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین محصولات و خدمات خویش را در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی، با شعار نبض زندگی دیجیتال، معرفی کرده است. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکارهای نوآورانه (ایران تله کام ۱۴۰۰)، بامداد پنجشنبه ۲ دی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران راه اندازی شد و شرکتهای بزرگ ارتباطی ایران همچون ایرانسل و فعالان حوزهی ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند. ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و نخستین عرضه دهندهی نسل پنج تلفن همراه (۵G) در ایران، در این نمایشگاه بین المللی، جدید ترین محصولات و خدمات خود در حوزهی زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیرهی خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب وکارهای نوپا همچون سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلت فرم آموزش آنلاین داناپلاس و هم راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان داده را عرضه نموده است. مجموعهی ایرانسل لبز هم در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی «تأثیرات نسل پنجم موبایل (۵G) بر فناوری اطلاعات و کسب وکارهای دیجیتال»، حول سه محور «تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت»، «۵G، پیشرانی قدرتمند برای عرضه خدمات اینترنت اشیا» و «نقش شبکه های ۵G در اقتصاد و کسب وکار» حضور دارد. این همایش، جمعه ۳ دی ۱۴۰۰، در سالن همایش شمارهی یک نمایشگاه بین المللی تهران، برگزار گردید. ایرانسل الان، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت های تجاری ۵G در ایران است. اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، همچون سامانهی پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیم کارت های ایرانسل با پیش شمارهی جدید ۰۹۰۰، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایدهی شماره های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز، از دیگر بخش های غرفهی ایرانسل در این نمایشگاه هستند. ارائهی جدید ترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزهی B۲B هم بخش دیگری از غرفهی ایرانسل را به خود مختص کرده است. در این بخش، از جمله، همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، بعنوان اولین ورود نسل پنج تلفن همراه در حوزه صنعت ایران، تشریح شده است. خدمات ویژهی پشتیبانی ایرانسل برای توان یابان، توسعه پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، کوشش برای حفظ محیط زیست و کاهش ردپای کربن، مدرسه سازی در مناطق محروم و سیل زده و… هم همچون اقدامات و برنامه های ایرانسل در حوزهی پایداری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی است که در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی شده است. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکارهای نوآورانه (ایران تله کام ۱۴۰۰) که از ۲ تا ۵ دی ماه، در سالن ۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، امروز پایان یافت.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب