مهندس سلطانی تاكید كرد؛

چابک سازی و هم افزایی امور تجاری برای ارائه خدمات مطلوب

چابک سازی و هم افزایی امور تجاری برای ارائه خدمات مطلوب

به گزارش مهندس وب مهندس سلطانی هدف از ادغام دو معاونت تجاری و امور مشتریان را هم افزایی و چابک سازی امور موازی و همسان خواند و اظهار داشت: این چابک سازی و هم افزایی کمک قابل توجهی به استفاده از زمان و خروجی می کند.


به گزارش مهندس وب به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیرعامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه سخن می گفت، با تاکید بر انجام کار بصورت تیمی گفت: در یک مجموعه واحد اگر کارها بصورت تیمی با درنظر گرفتن مدیران توانمند و کارکنان مسئولیت پذیر صورت گیرد، ضریب موفقیت بالاتر خواهد رفت. وی درباب ادغام معاونت های تجاری و امور مشتریان بیان کرد: هم اکنون با مصوبه هیات مدیره شرکت، این دو معاونت با هم ادغام شد اما پیاده سازی ساختار لایه های بعدی آن در حال انجام می باشد. دکتر زارعیان نیز بعنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان در بخش دیگری از این مراسم به بیان نکات راهبردی و اصلی معاونت جدید پرداخت و اشاره کرد: همانطور که در معاونت امور مشتریان بحث ساده سازی ارائه خدمات به مشتری را مطرح کردیم در معاونت جدید نیز به ادامه ساده سازی پروسه فروش محصول و ارائه خدمات به مشتری خواهیم پرداخت. سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان به مسئولیت حساس و مهم این حوزه اشاره نمود و گفت: بطور قطع مسئولیت هدایت این دو مجموعه که حالا به یک حوزه تبدیل گشته است سنگین و مهم می باشد، بدین جهت موفقیت در این راه، کمک همه معاونت ها و حوزه های ستادی شرکت خصوصاً معاونت های شبکه و فناوری اطلاعات را می طلبد. وی همین طور در ادامه سخنان خود به نکات قابل توجه این حوزه در حوزه مدیریت زمان در انجام امور و خصوصاً تفاهم نامه ها و قرارداد ها با سازمان های بیرونی، قوی تر شدن ارتباط با اپراتورهای ثابت و سیار، تنوع خدمات و توجه به ارائه خدمات ارزش افزوده اشاره نمود. آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیر عامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ اجرا شد. در این مراسم، داوود زارعیان، معاون پیشین امور مشتریان، بعنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت معرفی و از خدمات سرکار خانم مهدیه، معاون پیشین تجاری مدیرعامل تقدیر به عمل آمد. همین طور در بخش دیگر این مراسم، مسیب قبادیان، مدیر سابق مخابرات منطقه کرمانشاه بعنوان سرپرست جدید اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران معرفی و از خدمات بهادار محمدرضا بیگی ده آبادی، مدیر پیشین این حوزه تقدیر گردید.


منبع:

1400/06/25
15:21:46
0.0 / 5
1126
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات , خدمات , سئو
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
مهندس وب
مهندس وب web engineers