تبلیغات پنهانی در اینستاگرام محدود می شود
به گزارش مهندس وب اینستاگرام به دنبال تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از جانب اینفلوئنسرها در این اپلیكیشن اشتراك گذاری عكس و ویدیو را محدود كند.
به گزارش مهندس وب به نقل از ایسنا، فیسبوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می کند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از جانب یک پلت فرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.
دیده بان رقابت انگلیس در اطلاعیه ای اعلام نمود: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلت فرم بدون این که بعنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.
فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از جانب اینفلوئنسرها استقبال کرد.
سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که خیلی از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکتها را در اینستاگرام پست می کنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوقهای دیگری دریافت کرده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.
اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پستها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت می کنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.
بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد نمود که مشخص می کند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی کنند که تبلیغات ارسال می کنند.
منبع: مهندس وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب