تلفن های سازمانی شاهراه ارتباطی کسب و کارها
به گزارش مهندس وب چگونه در سازمان و یا دورکاری، از موفقیت تماسهای سازمانی خود اطمینان حاصل کنیم؟ اگر این سوال برای شما هم پیش آمده با ادامه این مطلب همراه شوید.
به گزارش مهندس وب به نقل از مهر، امروزه، بخش قابل توجهی از هزینه های هر سازمان به مکالمه های درون و بیرون سازمان اختصاص می یابد. ظهور فناوری های جدید، گزینه های مختلف بسیاری برای انتخاب یک راهکار ارتباطی مناسب پیش روی سازمان ها قرار داده است که به کمک آنها می توانند، به آسانی راهکارهای مناسب با کسب و کار را برای بهینه سازی و کاهش هزینه ی تماسهای تلفنی سازمان بیابند.
شاید تا یک دهه پیش استفاده از سیستم های تلفنی مبتنی بر SIP Trunk چندان میان شرکت ها و سازمان ها مرسوم نبود و سازمان ها خویش را ملزم به استفاده از این روش ها نمی دیدند. اما امروز همه ی سازمان ها می توانند با هزینه ای مقرون به صرفه بسترهای مورد نیاز جهت استفاده از این خدمات را فراهم نمایند و به آسانی از مزایای آن بهره مند شده و کیفیت ارتباط خویش را بالاتر ببرند. اگر به دنبال یک روش جای گزین مناسب برای تلفن های معمولی در سازمان تان هستید، این مقاله در یک انتخاب ایده آل و به صرفه به به شما کمک خواهد نمود.
چه گونه سرویس تلفنی با مناسب ترین خصوصیت ها را انتخاب کنیم؟
برای انتخاب بهترین سرویس تلفن سازمانی ابتدا باید خصوصیت های یک راهکار مناسب آشنا شویم.
مهم ترین خصوصیت های یک سرویس تلفن سازمانی مناسب
راه اندازی سریع، آسان و کم هزینه
سرویس های تلفن سازمانی بر پایه فناوری SIP Trunk به آسانی و با هزینه های اندک قابل راه اندازی در سازمان ها هستند. سازمان شما جهت راه اندازی یک سرویس ارتباطی مبتنی بر اینترنت نباید مجبور به صرف زمان و هزینه ی نامتعارف شود. پس سرویس دهنده ای را انتخاب کنید که در کم ترین زمان بهترین محصول را برای شما پیاده سازی کند.
انعطاف پذیری و امکان افزایش خطوط و شماره های تماس شرکت در کوتاه ترین زمان
در هر زمان امکان دارد لازم باشد که شماره ی جدیدی را به خطوط تلفنی خود اضافه کنید. پس دقت کنید که سرویس دهنده ی شما چنین خدماتی را با بیشترین انعطاف ارائه کند.
امکان انتخاب شماره دلخواه
سرویس دهنده ی مناسب باید حق انتخاب شماره دلخواه را برای شما در نظر بگیرد.
هزینه های پایین تر در انجام مکالمه ها
یکی از اصلی ترین اهداف یک سازمان برای تغییربستر خدمات ارتباطی، کاهش هزینه های سازمان است. پس لازم است در کنار حفظ کیفیت، هزینه ی مکالمه های شما هم مقرون به صرفه باشد.
مشغول نشدن خطوط در تماسهای هم زمان
سرویس های تلفن بر بسترIP امکان ورود چندین تماس هم زمان را فراهم می کنند. ازاین رو در سازمان هایی که تعداد تماسهای هم زمان مشتریان زیاد است، به علت مشغول نشدن خطوط، این خصوصیت رضایت مشتریان شما را به دنبال خواهد داشت.
پشتیبانی ۲۴*۷
خدمات تلفن شاه راه ارتباطی سازمان شماست و سرویس دهنده ی شما باید در تمام ساعات شبانه روز و همه ی روزهای سال از این شاه راه مراقبت کند. در انتخاب شرکتی که به پشتیبانی سریس شما اهمیت بیشتری می دهد، دقت کنید.
در حال حاضر برخی از اپراتورهای FCP که موفق به دریافت مجوز برای ارائه خدمات تلفن بر بستر اینترنت شده اند این خدمات را به شرکت ها، سازمان ها و کاربارن خانگی ارائه می کنند. شاتل یکی از شرکت هایی است که به علت خصوصیت های منحصر به فردی که در ارائه خدمات خود بر آنها تکیه کرده است، سرویس تلفن سازمانی را با عنوان شاتل تاک مناسب همه ی شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارها، ارائه می کند.
برخی از خصوصیت های خدمات تلفن سازمانی شاتل (شاتل تاک)
ارایه راه کار پنهان سازی شماره برای حفظ حریم خصوصی(Number Masking)
سرویس پنهان سازی شماره تماس بخصوص برای سازمان هایی که با مشتریان فراوانی در تماس اند بسیار کارساز و مفید می باشد. در تماسهای دارای این ویژگی، شماره تلفن کاربر سازمان و شماره ی مشتری برای حفظ حریم شخصی از دید یک دیگر پنهان می ماند.
قابلیت جابه جایی شماره ها در صورت تغییر محل کسب و کار شما
در سرویس شاتل تاک می توانید شماره خویش را به محل جدید سکونت یا کسب وکارتان منتقل کنید.
امکان حفظ شماره های تماس سازمان
در این سرویس شما حتا در صورت تغییر نشانی می توانید مالک شماره خط خود بمانید.
بدون هزینه های نگه داری و اشتراک ماهانه
یکی از خصوصیت های سرویس شاتل تاک نداشتن هزینه های ماهانه ای همچون هزینه ی نگه داری و اشتراک است.
هزینه های مکالمه ی ارزان تر نسبت به دیگر اپراتورها
شاتل خدمات تلفن سازمانی خویش را با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر اپراتورها ارائه می کند. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب